maandag 3 oktober 2016

interview juf Els



De 5de klas houdt blijkbaar van interviews. Deze week werd juf Els het vuur aan de schenen gelegd door Emma en Lee.


 1 VIND U HET LEUK OM DIRECTRICE TE ZIJN?
Ja, maar het is niet alle dagen even leuk. Ik vind werken met kinderen leuk.
2 HOELANG BENT U AL DIRECTRICE ?
Het is nu mijn zesde schooljaar.
3 BENT U AL EENS OP EEN ANDERE SCHOOL DIRECTRICE GEWEEST?
Neen.
4 VIND U DE JUFFEN AARDIG?
Ja, en ook de meesters, iedereen doet zijn best
6 VIND U DAT DE JUFFEN GOED LES GEVEN?
ja, en ik denk ook wel dat de leerlingen en de ouders tevreden zijn.
7 DOET U NOG HOBBY’S IN UW VRIJE TIJD?
Vorig jaar heb ik Fins geleerd, maar dit jaar ben ik nog op zoek naar een nieuwe hobby. En ik doe ook aquafitness.
9 WAT IS U LIEVELINGSKLEUR?
Paars
10 WAT IS U LIEVELINGSDIER?
Kat
11  WAT IS JE LIEVELINGSETEN?
Indisch eten - vegetarisch
12 WAT IS EEN BELANGERIJKE GEBEURTENIS?
Directeur geworden hier op school.
13  VIND U DAT ER IETS MOET VERANDEREN AAN DE SCHOOL?
Verder doen zodat het een leuke plek is voor iedereen.
14 WORD U SOMS GESTOORD TIJDENS U WERK?
Ja dikwijls, maar dat is niet altijd erg.
16 NEEM JE AF ENTOE EENS EEN PAUZE?
Ja, tijdens de pauze van de leerkrachten.
17VIND U DE SPEELPLAATS  NETJES?
ja, maar ik zou het fijn vinden dat alle papiertjes in de vuilbak belanden.
18 MOGEN WE EEN BELANGRIJKE VRAAG STELLEN?
Ja
19 VIND U HET INTERVIEW LEUK?
Ja,  leuk om te praten over school !
ZO JA DAN GAAN WE NOG EVEN VERDER.
21 SPREEK JE SOMS AF MET DE LEERKRACHTEN IN JE VRIJE TIJD?
Ja , straks gaan we no iets drinken samen
22  ZO JA DOEN JULLIE DAN LEUKE DINGEN?
ja, nieuwjaarsfeest
23 VIND U HET GOED DAT ER EEN OPVANG NAAST DE SCHOOL IS?
ja
24 HEB JE KINDEREN?
ja, vier
25 zo ja zitten je kinderen hier op deze school?
ja nog twee
26 WOU JE ALS KIND OOK DIRECTRICE WORDEN?
weet ik niet, ik wou wel iets met kinderen doen
27 WOON JE IN TERNAT?
ja, vlak bij de school
28 GING JE ALS KIND OOK NAAR DEZE SCHOOL?
neen, in dilbeek
29 VIND JE DIT interview LEUK?
ja zeker

BEDANKT VOOR HET interview WIJ VONDEN HET HEEL TOF TOT DE VOLGENDE !!!!!


INTERVIEW MET LEE EN EMMA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten